Theoretical approaches and future prospects of school cartography in Brazil (2012)
Source: Revista Brasileira de Cartografia: Sociedade Brasileira de Cartografia, Geodésia, Fotogrametria e Sensoriamento Remoto. Unidade: FFLCH
Subjects: CARTOGRAFIA (ENSINO), CRIANÇAS
ABNT
ALMEIDA, Rosangela Doin de e ALMEIDA, Regina Araújo de. Theoretical approaches and future prospects of school cartography in Brazil. Revista Brasileira de Cartografia: Sociedade Brasileira de Cartografia, Geodésia, Fotogrametria e Sensoriamento Remoto, v. 64, n. 6, p. 833-844, 2012Tradução . . Disponível em: https://biblio.fflch.usp.br/Almeida_RA_2340311_TheoreticalApproachesAndFutureProspectsOfSchoolCartographyInBrazil.pdf. Acesso em: 05 maio 2024.APA
Almeida, R. D. de, & Almeida, R. A. de. (2012). Theoretical approaches and future prospects of school cartography in Brazil. Revista Brasileira de Cartografia: Sociedade Brasileira de Cartografia, Geodésia, Fotogrametria e Sensoriamento Remoto, 64( 6), 833-844. Recuperado de https://biblio.fflch.usp.br/Almeida_RA_2340311_TheoreticalApproachesAndFutureProspectsOfSchoolCartographyInBrazil.pdfNLM
Almeida RD de, Almeida RA de. Theoretical approaches and future prospects of school cartography in Brazil [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia: Sociedade Brasileira de Cartografia, Geodésia, Fotogrametria e Sensoriamento Remoto. 2012 ; 64( 6): 833-844.[citado 2024 maio 05 ] Available from: https://biblio.fflch.usp.br/Almeida_RA_2340311_TheoreticalApproachesAndFutureProspectsOfSchoolCartographyInBrazil.pdfVancouver
Almeida RD de, Almeida RA de. Theoretical approaches and future prospects of school cartography in Brazil [Internet]. Revista Brasileira de Cartografia: Sociedade Brasileira de Cartografia, Geodésia, Fotogrametria e Sensoriamento Remoto. 2012 ; 64( 6): 833-844.[citado 2024 maio 05 ] Available from: https://biblio.fflch.usp.br/Almeida_RA_2340311_TheoreticalApproachesAndFutureProspectsOfSchoolCartographyInBrazil.pdf